Dijeta sa jabukama

Autor: altis

Dijeta s jabukama dugo je poznata zbog iznimnih svojstava jabuke u regulaciji težine. Jabuka je voćka iznimno bogata vlaknima zbog čega djeluje kao supresor apetita odnosno stvara osjećaj sitosti.

Jabuka nije kalorična a kakozahtjeva dosta žvakanja poslužiti će kao idealna grickalica za one koji jedu kad su nervozni. Sastavni je dio mnogih dijeta jer održava razinu šećera i krvni tlak pod kontrolom. Nadalje, izuzetno je hranjiva što omogućuje da organizam ostane u dobrom stanju kod iscrpljujućih dijeta.  

dijeta sa jabukamaŠto se tiče zdravstvenog djelovanja ove iznimne voćke, jabuke sadrže (naročito kad se ne ljušti kora) pesticin i polifenol koji snižavaju loš kolesterol u krvi.

Jabuka povećava proizvodnju acetilkolina, tvari koja šalje poruke među živčanim stanicama pa zahvaljujući tome dolazi do povećanja koncentracije i smanjenju osećanja zamora prilikom monotonih aktivnosti.

Tako će vam jabuke pomoći da budete koncentriraniji i ustrajniji kako u mentalnim, tako i u fizičkim aktivnostima.

Najpoznatija dijeta sa jabukama je brza restriktivna dijeta kojom se za tri dana smanjuje od 3 do 5 kilograma.

Dijeta je jednostavna što se tiče primjene . Dijeta traje tri dana i sva tri dana jedu se jabuke u neograničenim količinama. Ovakva restriktivna dijeta s jabukama odlična je za ososbe koje imaju problema sa napuhivanjem želuca ili sa probavom.

Nakon navedene dijete primjetno se smanjuje trbuh i nadutost te se regulira probava. Tijekom dijete potrebno je piti veće količine vode.

Dijeta sa jabukama postoji i u mnogo manje ekstremnijim varijantama,evo jednog primjera:

Prvi dan

Doručak
– Dva decilitra malo masnog mlijeka

Prvi međuobrok
– Jedna jabuka

Ručak
– Jedna jabuka prije ručka
– 200-300 grama kuhanog povrća,jedno kuhano jaje,šnita raženog kruha

Drugi međuobrok
– Jedna jabuka

Večera
– Jedna jabuka prije ručka
– 100 grama pečene piletine ili puretine.

Drugi dan

Doručak

– Čaša voćnog jogurta.

Prvi međuobrok
– Jedna jabuka

Ručak
– Jedna jabuka prije ručka
– 100 grama pečenih pilećih prsa
– 100 grama grah salate ili nekog povrća
– Jedna šnita raženog kruha

Drugi međuobrok
– Jedna jabuka

Večera

– Jedna jabuka prije večere
– Pečene srdele 200 g.

Treći dan

Doručak

– Omlet od jednog jajeta i 100 posnog sira, integralni kruh ili dvopek

Prvi međuobrok

– Jedna jabuka

Ručak

– Jedna jabuka
– 100 grama pečenih pilećih ili purećih prsa (bez kože)
– 200 grama špinata
– Jedna šnita raženog kruha

Drugi međuobrok

– Jedna jabuka

Večera

– Jedna jabuka
– 200 grama pečenoe pastrve

Četvrti dan

Doručak
– 200 ml voćnog shakea

Prvi međuobrok

– Jedna jabuka

Ručak

– Jedna jabuka
– 100 grama tjestenine sa 50 grama tvrdog (naribanog) sira i umak od rajčice

Drugi međuobrok

– Jedna jabuka

Večera

– 200 grama pilećih prsa

Peti dan

Doručak

– Voćni jogurt

Prvi međuobrok

– Jabuka

Ručak

– Jabuka

– Pečena morska riba do 200 grama

Prvi međuobrok

– Jabuka

Večera

– Jabuka
– 150 grama pečene teletine

Jabuka prije svakog obroka smanjuje apetit te u  kombinaciji sa nemasnim mesom (riba,piletina,puretina i teletina) održava mišićnu masu a topi isključivo masno tkivo.

Ako navedenih pet dana ne poluči željene efekte možete nastaviti još dva dana prakticirati dijetu na način da birate jelovnik nekog od gore navedenih dana.

Konzumiranje ovolike količine jabuka svakog dana za nekog može biti naporno i monotono ali može djelovati na to da vam jabuka i poslije dijete postane jedna od osnovnih namirnica koju ćete pojesti prije večere ili ručka. Time ćete uvelike smanjiti apetit i dugoročno djelovati na regulaciju težine.

Možda će vas zanimati…