Individualni treninzi

s osobnim trenerom

Prostor za vas. Vrijeme za vas.
Trener za vas.

Stručno. Individualno. Motivirajuće.

Osobni treninzi Altisa prilagođavaju se Vašem početnom stanju u svakom pogledu. Bilo da se radi o kondiciji, redukciji masti ili oblikovanju tijela, programirati ćemo trening koji će biti specijalno „dizajniran“ za Vas.

Bez obzira na Vaše godine, prethodnu utreniranost ili ciljeve.

Uz nas možete nadvladati sve Vaše prepreke i doći na put dobrog izgleda i poboljšanog zdravlja iosobnog zadovoljstva.

Naši treneri su širokog spektra znanja, stručno obučeni na Kineziološkom fakultetu, kao i u
praktičnom radu s klijentima te koriste brojne metode u postizanju cilja.

Tako u našim individualnim programima koristimo izokinetiku, TRX, funkcionalne treninge te pilates reformer.

Osobni trening traje sat vremena i moze biti programiran 1 na 1, 1 na 2 ili 1 na 3. Tako možete vježbati samostalno sa trenerom ili pak sa prijateljem ili parterom te tako podijeliti troškove i dodati još malo motivacije.

U sklopu vježbanja s našim stručnim i kvalitetnim osobnim trenerom, dobivate besplatno i stručno mjerenje potkožnog masnog tkiva, kakvo se koristi u Institutu za sport te adekvatnu prehranu krojenu po Vašim potrebama i zdravstvenim mogućnostima.

Prostor za vas

Prostor za osobne treninge je u potpunosti tijekom treninga namijenjen Vama. Tako nema čekanja na sprave ili pak remetećih faktora kao što su pogledi ili komentari drugih vježbača.

Različiti modeli vježbanja

Kako bi smo postigli maksimalni efekt vježbanja te Vam učinili vježbanje zanimljivijim, koristimo razne modele treninga. Uz klasično vježbanje, za naše klijente organiziramo po želji treninge na SUP daskama i vježbanje u prirodi.

Tradicija

Altis postoji od 2005. godine pa tako možemo reći kako imamo jedno od najbogatijih iskustava u Zagrebu u provođenju programa mršavljenja i oblikovanja tijela.

Stručni kadar

Naši treneri su kineziolozi s bogatim iskustvom u vođenju osobnih treninga. Naša misao vodilja je da Vas naučimo kvalitetno vježbati te tako maksimizirati efekt vježbanja, a bez ozljeda.

Osobni treninzi će vam omogućiti:

  • gubitak kilograma, povećanje tonusa i mišićne mase
  • unaprjeđenje zdravlja, mobilnosti i koordinacije
  • povećanje kondicije i izdržljivosti
  • povratak u omiljene sportske aktivnosti
  • sigurno treniranje bez ozljeda
  • oporavak od ozljeda
  • povećanje kondicije i izdržljivosti
  • pripremu za godišnji odmor, bilo ljeto ili zima!

Osobni treninzi uključuju:

  • TRX programe
  • HIIT trening (visoko intenzivan trening)
  • Girje, battle rope i boks
  • Vježbe s vlastitim tijelom
  • Vanjski treninzi
  • Vježbe s trakama i pilates rekvizitima